Gimp

  • Prvo sam morao skinuti sa interneta kistove koji dodaju te efekte sa dimom cigarete
  • Potom sam kreirao novu sliku preko “file”-> “new” te postavio “width” na 1280 i “height” na 1000 te sam uključio advanced option kako bi definirao boju i background colour
  • Nakon toga sam koristio kako bi popunio bijelo sa crnim iako sam lako mogao to napraviti kada sam kreirao sliku samo da sam postavio da bude crna
  • Potom sam ubacio sliku čovjeka sa crnom pozadinom kako bi pristajo sa backgroundom
  • Alatom “scale” sam sliku čovjeka postavio na prihvatljivu veličinu i postavio sam sliku u ravnini sa vertikalom
  • Zatim sam preko “colors” i “desaturate” postavio sliku u crno- bijelu kako bi se slagala sa smoke efektom i odabrao “luminosity”
  • Potom dodajem novi layer bijele boje
  • Alatom “gradient” sam dodao gradial shape koji ide od centra slike prema van
  • Smanjio sam “opacity” tog layera kako bi se blago nazirao layer sa slikom čovjeka
  • Alatom “brushes” sam onda odabrao smoke effect i tu sam se onda poigrao sa kistovima kako bi dobio sliku dolje
  • Koristeći “Soft brush” sam istaknuo dijelove lica kao oko i usne i malo čela čisto kako bi slika izgledala malo dojmljivije

 

 

 

Gimp

Leave a comment